IX TROBADA D’ENTITATS DE LA CIUTAT

L’ajuntament i l’Agrupació Cultural Fontsanta-Fatjo Can Suris vol tenir una primera presa de contacte amb totes les entitats de la ciutat.

Volem suma esforços, opinions i suggeriments per tal que aquest proper trobada es devingui una eina eficaç de difusió a la resta de la ciutadania.

L’objectiu com ja sabeu és el de difondre la tasca que realitzen les associacions en la resta de ciutadans i ciutadanes, mostrar les possibilitats de col.laboració i crear un espai de trobada i intercanvi sobre els temes que treballen les entitats.

Amb el vostre suport es podran assolir un dels grans reptes del nostre present immediat on tot i totes tenim responsabilitats i on podem aportar el nostre granet de sorra.

Les entitats i associacions segueixen sent un punt de referència per a la cohesió social d’aquesta ciutat,

Aquest any la trobada es celebrarà durant la setmana del 24 al 30 de setembre i ens agradaria compta amb vosaltres