Exit de participació a la Jornada “Sant Miquel Posa’t Guapa”

Dissabte passat, des de les 9’00 fins a les 18h., més de de 140 persones van passar per l’escola per posar-la ben guapa. I ho vàrem aconseguir!!!!

Feines realitzades:
– es va pintar la paret de la pista amb un mosaic de colors
– es va fer un cobert per desar les joguines del pati
– es van pintar les estructures de fusta del pati de sorra
– es va plantar i renovar la jardineria del pati de sorra
– es van dibuixar jocs al terra del porxo
– es va envernissar l’autobus del “Somnis Sant Miquel” i es va penjar a l’entrada del menjador

La Jornada va ser tot un èxit, no només per la participació, sinó també perquè es van enllestir totes les feines, i sobretot perquè tothom s’ho va passar dallò més bé.

Després de la feinada vàrem compartir un dinar que havíem preparat entre tots, cadascú va portar de casa els primers, i després vàrem fer una botifarrada memorable. Per a la propera però, cal millorar la logística cafes i copeo.

Des de l’AMPA fem una valoració molt positiva i volem agrair a tothom la seva participació. Moltes gràcies als pares i mares i mestres que van venir.

Hem penjat algunes fotos en el següent enllaç, si en teniu alguna que ens volgueu fer arribar (i no està repetida) ens la podeu enviar a santmiquel.ampa@gmail.com i la posarem amb la resta. Podeu veure les fotos a:

Més endavant tindrem les fotos professionals del David Amela, quan arribin les posarem aquí al web.

Des de dissabte l’escola ja és una mica millor i encara més nostra.

Seguim!!!!!!